tajaan oleh

Jumaat, 12 November 2010

ﺒﺴﻡﷲﺍﻠﺭﺤﻤﻥﺍﻠﺭﺤﻴﻡ

Aku.......
Siapa aku???
Aku hanya hamba Allah yang lahir pada tahun 1992.
Namaku mohammad redzuan bin abd rahman.
Aku masih seorang pelajar belajar kemahiran tinggi.
Bidang aku dalam kejuruteraan reka bentuk produk.


Blog ni diariku.
Blog ni duniaku.
Internet duniaku..
Aku ingin belajar pelbagai ilmu..
Perubatan islam berdasarkan ilmu hadis dan Al-quran..
Harap ada hamba Allah yang sudi mengajar aku......


Hidupku terumbang ambing..
Adakala senang, adakala susah yang amat..
Bilakah semua ini akan berakhir???
Ya Allah....
Bantuilah aku dalam menghadapi masalah ini..
Daku memohon agar aku dapat menghadapi semua masalah ini......


Kehidupanku ku dapat rasakan sangat mencabar jiwa.
Hatiku selalu bergolak...
Mencari ilmu.....
Mencari kasih sayang....
Mencari erti Allah.......
Mencari erti sebenar agama islam....
Mencari kedamaian hati....
Mencari orang yang sanggup memberi kasih sayang untuk ku.........
Siapakah dia?? Dimana tempatnya?? Apa ertinya??

1 ulasan:

  1. kenapa awak seperti dalam masalah sahaja?? lepas kat blog ini ka???

    BalasPadam

DIHARAPKAN PEMBERI ULASAN DAN KOMEN AKAN MEMBERI ULASAN DAN KOMEN YANG MEMBINA DAN UNTUK MEMPERBAIKI BLOG SAYA INI.....